V redakci slovenského týdeníku Plus 7 dní to vře. Šéfredaktorka Katarína Šelestiaková už z vedení časopisu odešla, redakce zvažuje výpovědi.
Archiv autora: Ondřej Fér
Jedovatá houba u Michaely Jílkové
Michaela Jílková si do svého diskuzního pořadu v České televizi pozvala mimo jiné Pavla Kamase, vydavatele antisemitské dětské knihy Jedovaté houba.
Šlágr a spol.: Vítězství na malém hřišti
TV Praha měsíčně přiláká půl milionu diváků. To je půlka metropole, navíc přesně zacílená. Jde o zajímavou cílovou skupinu, což dokádá investiční zájem skupiny BigBoard, která je známá tím, že nedává peníze do nesmyslů.
Česko na Golden Drumu: Chvála a pochybnost
Na první pohled skóre českých agentur na letošním kreativním festivalu Golden Drum nevypadá zle, druhý pohled přináší otázky jak dokáže Česko v evropské konkurenci pravidelně uspět.
Neofilie, neofobie a fluence
Neofobie je součástí psychické výbavy lidského druhu. Člověk se nového bojí a příliš ho nepotřebuje.
Golden Drum trochu jinak: Gossip čili Krafání
Střední generace lidí z agentur je poněkud v depresi. Je už očividné, že je výše zmínění otcové zakladatelé a matky zakladatelky nikdy nepustí do rozhodujících pozic.
Proč by si marketéři měli hledět delikventů
Každá větev delikventního chování se dříve nebo později stane nástrojem v rukou marketérů, kteří vzpouru dokáží proměnit tak šikovně, že se nakonec vybije nakupováním.
Padesát let Abbey Road
Kampaň musí obsahovat příběhy. Čím víc, tím líp. Protože příběh je to, co si lidé pamatují, k čemu se vracejí a o čem si vyprávějí.
Requiem za Mladý svět
Z trhu zmizí časopis Instinkt. Současný vydavatel Empresa Media z něj už na jaře udělal měsíčník, teď má Instinkt definitivně odumřít.
4096 bytů a obezděné zahrady
Vývoj lze chápat jako jednu z bitev vleklé války, kterou mezi sebou vedou Apple, Google, Facebook a Amazon.